ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Інтернет-маркетинг – це комплексне застосування інструментів, методів і принципів класичного маркетингу з метою реклами в мережі інтернет.
Мета інтернет-маркетингу – це отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії інтернет-ресурсу.
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА
Інтернет-маркетинг як і класичний маркетинг складається з аналізу попиту та реклами.
Аналіз попиту в інтернеті – це збір даних для проведення статистики з метою визначити купівельну здатність цільової аудиторії.
Реклама в інтернеті – це ряд заходів з просування інтернет-ресурсу або продукту інформацію, про який містить інтернет-ресурс, у глобальній мережі. Включає в себе грандіозний арсенал інструментів:
- Пошукова оптимізація (просування, розкручування).
- Контекстна реклама.
- медіарекламу.
- Банерна реклама.
- Інтерактивна реклама.
- e-mail маркетинг.
- аффіліатівние маркетинг (Партнерський маркетин).
- Вірусний маркетинг.
- Прихований маркетинг.
Інтернет-маркетинг: невід'ємна частина рекламної компанії. Інтернет-реклама завжди входить в рекламну компанію провідних компаній
Інтернет-маркетинг є основною складовою електронної комерції. Інтернет-маркетинг так само називається веб-меркетінг і online-маркетинг. За роки розвитку ітернет-маркетинг став невід'ємною частина будь-якої маркетингової кампанії. Проводячи рекламну компанію і не проводити його в інтернеті – це реклама в пусту. Інтернет реклама росте як у споживчому секторі, так і на ринку Business to Business (B2B).
ПЕРЕВАГА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ
Реклама в інтернеті надає споживачеві можливість отримати необхідну інформацію в будь-який час. Будь-який споживач може вчасно отримати інформацію, про товар і купити його не встаючи з крісла.
Реклама в інтернеті набагато економніше інших видів реклами.
Використовуючи методи інтернет-маркетингу можна легко і швидко провести рекламну компанію в іншій країні.
Інтернет-маркетинг дає чіткі статистичні дані про ефективність маркетингової кампанії.
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-МОДЕЛІ
На даний момент часу інтернет-маркетинг асоціюється з трьома бізнес-моделями: дві основні – бізнес для бізнесу (Business to Business – B2B) і бізнес для споживача (Business-To-Consumer – B2C) і третя модель , що отримала менше популярності це – користувач для користувача (P2P).
ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА БІЗНЕС
Інтернет-маркетинг надає значний вплив на бізнес і рекламу. Що сильно помітно в сфері послуг і обслуговуванні споживачів. Online-продажу й інтернет-магазини "завойовують" все більше і більше популярності.
Головна зміна інтернет-маркетинг вніс до рекламну індустрію, де інтернет-реклама активно розвивається. Завбачливі рекламодавці активно міняють свої уподобання, і сьогодні інтернет-реклама вже займає значну частку ринку реклами.
Частка реклами в інтернеті вище, ніж реклама на радіо.
Зростання торговельних інтернет-майданчиків продовжує рости і розвиватися.
Вплив інтернет-маркетингу значно збільшується в B2B – вплив з кожним днем посилюється.
На сьогоднішній день неможливо зустріти відому компанію, яка не опроводіт рекламу в інтернеті. https://webbuilding.com.ua/ukr/internet-marketing/
Інтерне́т-ба́нкінг (англ. Online Banking) або веб-банкінг — один із видів дистанційного банківського обслуговування, засобами якого доступ до рахунків та операцій за рахунками забезпечується в будь-який час та з будь-якого комп'ютера через Інтернет.
Для виконання операцій використовується стандартний браузер (Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla тощо). Таким чином, необхідності встановлювати додаткове програмне забезпечення немає.
Як правило, послуги Інтернет-банкінгу включають:
- Блокування картки клієнтом, наприклад, в разі викрадення або втрати;
- Виписки за рахунками;
- Інформація про інші відкриті банківські продукти (платіжні картки, депозити, кредити, інше);
- Платежі в межах банку;
- Платежі в національній валюті в межах країни;
- Оформлення заяв на підключення до інших послуг (sms-банкінг, картки, депозити, кредити, інше).
Додатково послуги можуть включати:
- Встановлення лімітів на різні види операцій (оплата через інтернет, термінал, банкомат і т. д.) з карткових та поточних рахунків, наприклад 0 (нуль).
- Платежі в іноземній валюті;
- Обмін валют;
- Оплата рахунків про надані небанківські послуги (зокрема комунальні, зв'язок);
- Придбання ваучерів передоплачених послуг (мобільні оператори, інтернет).
- Пряме поповнення балансу SIM (USIM, R-UIM)-карти за вказаним номером телефону українських мобільних операторів.
- Поповнення Skype-рахунку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий